آموزش تعمیرات لوازم خانگی

در این بلاگ ما میخواهیم منابع و مقالات معتبر برای آموزش تعمیرات لوازم خانگی رو معرفی کنیم.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

در این بلاگ ما میخواهیم منابع و مقالات معتبر برای آموزش تعمیرات لوازم خانگی رو معرفی کنیم.

کلمات کلیدی

طرز روشن کردن آبگرمکن دیواری بوتان b3215

روشن کردن شمعک آبگرمکن دیواری بوتان

روشن کردن ابگرمکن

روشن کردن آبگرمکن دیواری بوتان b3315if

روشن کردن آبگرمکن دیواری بوتان b3315

روشن کردن آبگرمکن دیواری بوتان b3218i

روشن کردن آبگرمکن دیواری بوتان b3118

روشن کردن آبگرمکن دیواری بوتان b3112

روشن کردن آبگرمکن دیواری بوتان

روشن کردن آبگرمکن بوتان

کیفیت تلویزیون های اسنوا

کیفیت تلویزیون اسنوا

کیفیت تلوزیون اسنوا

پنل تلویزیون اسنوا ساخت کجاست

نظرات در مورد تلویزیون اسنوا

معایب تلویزیون اسنوا

مزایا و معایب تلویزیون اسنوا

قطعات تلویزیون اسنوا ساخت کجاست

تلویزیون اسنوا ساخت کجاست

بهترین تلویزیون 1400

نحوه روشن کردن پکیج بوتان مدل پارما

نحوه روشن کردن پکیج بوتان مدل ورونا

نحوه روشن کردن پکیج بوتان اپتیما

نحوه روشن کردن پکیج بوتان

طریقه روشن کردن پکیج

طرز روشن کردن پکیج بوتان

روشن کردن پکیج دیواری بوتان

روشن کردن پکیج بوتان در زمستان

روشن کردن پکیج بوتان

روش روشن کردن پکیج بوتان

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

قبل از سپردن تلویزیون به تعمیرکار چه اقداماتی انجام دهیم

 

تاکنون برایتان پیش آمده است که برای تعمیر تلویزیون خود از یک تعمیرکار کمک بخواهید و سپس معلوم شود که مشکل از کنترل بوده است و نه از تلویزیون؟ در این صورت مجبورید که دستمزد او را نیز پرداخت کنید. یا شاید علاقه داشته باشید خودتان ابتدا آموزش تعمیرات لوازم خانگی را بگذرانید و سپس خودتان آن را تعمیر کنید. در هر صورت قبل از انجام تعمیر تلویزیون، موارد زیر را چک کنید.

این بدان معناست که رفع همه ی مشکلاتی که برای تلویزیون پیش می آید نیاز به کمک تعمیرکار حرفه ای ندارد. گاهی اوقات مشکلات بسیار پیش پا افتاده هستند و به راحتی خودتان می توانید آن ها را برطرف کنید.

بنابراین هربار با مشکلی مواجه شدید قبل از تماس گرفتن با تعمیرکار، عیب یابی بنیادی را که در ادامه توضیح داده شده است دنبال کنید تا خودتان مشکل  را حل کنید.

 

تعمیرات لوازم خانگی

 

انجام اقدامات بسیار ابتدایی

دستگاه شما یک وسیله ی الکترونیکی است که برای کار کردن به برق نیاز دارد. بنابراین ابتدا چک کنید که دوشاخه ی آن به خوبی به پریز متصل شده است یا نه.

بررسی کنید که همه ی سیم ها به جای درستی وصل شده باشند و پریز برق داشته باشد و کار کند. برای بررسی سالم بودن پریز یک وسیله ی برقی سالم دیگر را به آن وصل کنید؛ اگر دستگاه روشن شود یعنی پریز برق دهی می کند و اگر روشن نشود یعنی مشکل از پریز است و دستگاه شما مشکلی ندارد.

باید با یک برق کار تماس بگیرید و یا از یک پریز دیگر استفاده کنید .

 

کنترل را چک کنید

کنترل از راه دور و تنظیمات کلی دستگاه خود را بررسی کنید. گاهی اوقات دکمه ی اشتباهی را فشار می دهیم و یا تنظیمات صدا و تصویر را تغییر می دهیم.

گاهی اوقات بچه ها به طور اتفاقی و یا از روی کنجکاوی تنظیمات دستگاه را به هم می ریزند. گاهی هم مشکل از کنترل است و فقط کافی است که باتری های آن را عوض کنید.

پس قبل از این که مطمئن شوید که مشکل از تلویزیون است، تنظیمات کلی آن را بررسی کنید که همه چیز درست تنظیم شده باشد و کنترل را هم امتحان کنید تا از سالم بودنش اطمینان یابید .

 

اطراف تلویزیون را زیاد شلوغ نکنید

تلویزیون ها هنگامی که روشن هستند و کار می کنند از خود گرما منتشر می کنند و از بالا و پشت به دریچه های هوایی نیاز دارند. اما گاهی اوقات ما با چیدن وسایل اطراف تلویزیون را بسیار شلوغ می کنیم.

این درهم ریختگی در اطراف تلویزیون باعث گرم شدن بیش از حد آن می شود و به دلیل این گرما تلویزیون خاموش می شود و یا به درستی عمل نمی کند. پس اطراف تلویزیون خود را شلوغ نکنید و اجازه دهید هوا از دریچه ها رد و بدل شود .

 

یک دستگاه تصویری دیگر مانند Xbox را به دستگاه وصل کنید

بسیار پیش آمده است که تصویر تلویزیون از حالت طبیعی خارج شود. این مشکل می تواند ریشه در خود تلویزیون، دستگاه ست تاپ باکس و یا سیم ها و اتصالات داشته باشد.

در این مواقع قبل از تماس گرفتن با تعمیرکار، یک دستگاه تصویری دیگر مانند DVD player و یا یک دستگاه مخصوص بازی مانند Xbox را به تلویزیون وصل کنید.

اگر تصاویر خوب و نرمال باشند مشخص می شود که مشکل از اتصال سیم ها و یا دستگاه ست تاپ باکس است؛ در غیر این صورت مشخص می شود که مشکل از تلویزیون است .

اگر متوجه شدید که مشکلی در تلویزیون وجود دارد که خودتان قادر به تشخیص و یا تعمی آن نیستید با یک تعمیرکار متخصص تماس بگیرید .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۳:۳۱
اصغر سیفی