آموزش تعمیرات لوازم خانگی

در این بلاگ ما میخواهیم منابع و مقالات معتبر برای آموزش تعمیرات لوازم خانگی رو معرفی کنیم.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

در این بلاگ ما میخواهیم منابع و مقالات معتبر برای آموزش تعمیرات لوازم خانگی رو معرفی کنیم.

کلمات کلیدی

طرز روشن کردن آبگرمکن دیواری بوتان b3215

روشن کردن شمعک آبگرمکن دیواری بوتان

روشن کردن ابگرمکن

روشن کردن آبگرمکن دیواری بوتان b3315if

روشن کردن آبگرمکن دیواری بوتان b3315

روشن کردن آبگرمکن دیواری بوتان b3218i

روشن کردن آبگرمکن دیواری بوتان b3118

روشن کردن آبگرمکن دیواری بوتان b3112

روشن کردن آبگرمکن دیواری بوتان

روشن کردن آبگرمکن بوتان

کیفیت تلویزیون های اسنوا

کیفیت تلویزیون اسنوا

کیفیت تلوزیون اسنوا

پنل تلویزیون اسنوا ساخت کجاست

نظرات در مورد تلویزیون اسنوا

معایب تلویزیون اسنوا

مزایا و معایب تلویزیون اسنوا

قطعات تلویزیون اسنوا ساخت کجاست

تلویزیون اسنوا ساخت کجاست

بهترین تلویزیون 1400

نحوه روشن کردن پکیج بوتان مدل پارما

نحوه روشن کردن پکیج بوتان مدل ورونا

نحوه روشن کردن پکیج بوتان اپتیما

نحوه روشن کردن پکیج بوتان

طریقه روشن کردن پکیج

طرز روشن کردن پکیج بوتان

روشن کردن پکیج دیواری بوتان

روشن کردن پکیج بوتان در زمستان

روشن کردن پکیج بوتان

روش روشن کردن پکیج بوتان

سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۷ ق.ظ

آموزش سیم پیچی موتور الکتریکی فنی حرفه ای

لوله اگزوز در خاتمه به فضای بیرون می رسند باید از طریق درها، پنجره ها و دیگر محل های باز خانه یا ساختمان خارج شوند. 2- داشتن استقامت مکانیکی کافی لازم بتذکر است که تمام قسمتهای که به یکدیگر لحیم شده و یا جوش داده می شود ، باید توسط لوله های عایق ، در روی سیم ها جا زده شوند، باید در قسمت تابیده شده ، رانده شوند تا علاوه بر عایق کردن ، باقیمانده مواد بکار رفته درلحیم کاری ، پس از قرار دادن محل اتصال به روی سیم های دیگر ، خوردگی الکتریکی ایجاد ننماید . کلکتور : کلکتور از تیغههای مسی ذوزنقه مانند که به خوبی عایق بندی شدهاند و همچنین به خوبی روی هم پرس شدهاند تشکیل شده است. دسته های سیم پیچ معمولا در سه یا چهار نقطه به هم متصل می شوند که به آن سربندی می گویند. اگر شما هم علاقه به ساخت کاردستی و یا قطعات رباتیک، موتورها و … چراغ های کم نور خودرو: از آنجایی که مصرف عمده چراغ ها از طریق دینام خودرو تامین میشود کم نور بودن آنها باید شما را به فکر بررسی مدار برقی خودرو و در ابتدای آن باتری و دینام بیندازد. صداهای عجیب و غریب از موتور خودروی شما ممکن است مربوط به دینام باشد که شل بودن و یا سفت بودن بیش از حد و یا پوسیده بودن آن باعث افت کارکرد دینام خودرو خواهد شد.

 

درست کار نکردن تسمه دینام این مورد میتواند بر اثر شل بودن بیش از حد و یا سفت بودن بیش از حد تسمه اتفاق بیفتد . از بین رفتن زغال دینام که بر اثر کار کردن زیاد و یا گاهی بر اثر حرارت بسیار بالا به اتفاق میافتد با تعویض مجدد زغالهای دینام مشکل حل شده و دینام میتواند به طور کامل با حداکثر راندمان به کار خود ادامه دهد. این شرایط با تعویض آفتامات دینام می تواند به کار کردن خود ادامه دهد. برآیند این دو بردار از نقطه تقاطع اول شروع شده تا به محل تقاطع اخیر ختم می شود . ممکن است با استفاده از رادیو پخش، چراغ های خودرو و یا برف پاکن، چراغ اخطار دینام روشن شود توصیه می شود در این گونه موارد با خاموش کردن تجهزات مورد نظر سعی کنید تا اولین تعمیرگاه با خودروی خود مدارا کنید. عیب دینام ها در این بود راندمان آن ها در سرعت های پایین کم بود و توانایی شارژ باتری را نداشتند به همین علت آلترناتورها جایگزین آن ها شدند. نکته جالب توجه در برق خودرو این است که باتری فقط در زمان سیم پیچی ارمیچر استارت به تنهایی وظیفه تامین برق اتومبیل را بر عهده دارد. در واقع وظیفه کموتاتور در ژنراتور DC جمع کردن و گرفتن جریان است.

آموزش صفر تا صد سیم پیچی

سیم پیچی الکتروموتور و سیم پیچی شناور و سیم پیچی ژنراتور با دستگاه های پیشرفته . بدنه و درپوش های موتور را تمیز کنید. اگر بخواهیم به با جزئیات بیشتری به عملکرد دینام بایستی گفت که آرمیچر موجود در دینام به وسیله چرخش در مدار مغناطیسی بالشتکهای بدنه دینام تولید برق نموده که به وسیله ذغال های موجود در دینام جمعآوری شده و بدین ترتیب خروجیهای دینام خودرو قادر به ارایه جریان لازم خواهند بود. سیم پیچ : وظیفهی سیم پیچ و یا نام دیگر آن فایل الکترومغناطیسی ایجاد گشتاور در آرمیچر میباشد. در این روش نصف شیارها را سیم پیچ اصلی و نصف دیگر را، سیم پیچ راه انداز یا سیم پیچ کمکی اشغال می کند. خیلی راحت به او بگویید که سیم پیچ، حلقه ارتباط بین دو نیروی الکتریکی و مغناطیسی است. همانطور که میدانید الکتروموتور نیز همانند هر وسیله الکتریکی دیگر دارای سیم پیچ های متعددی می باشد.اگر در هر کدام از این سیم پیچ های اصلی یا فرعی مشکلی در اتصال بین حلقه یا کلاف به کلاف ایجاد شود، مسیر جریان الکتریکی کوتاه شده و میدان مغناطیسی متناسب برای جریان ایجاد نمی شود که در اینصورت باعث داغی آن می گردد. وظیفهی کلکتور در آرمی چر ایجاد تماس و یا اتصال بین سیم پیچ و مدار الکتریکی خارجی میباشد.

برای اتصال سیم پیچ های موتور سه فاز، سر سیم ها از داخل به ترمینال موتور هدایت می شوند، که اصطلاحاً به آن تخته کلم می گویند شکل (۲). در حالتی که اهممتر به دو سر کلاف معیوب اتصال دارد ، مقاومت اندازهگیری شده دو برابرحالتهای دیگر خواهد بود . محور : ساختاری استوانهای دارد و از جنس فولاد میباشد (برای این از جنس فولاد استفاده میکنند که فولاد دارای کم بودن خاصیت مغناطیسی آن و در عوض بالا بودن استحکام مکانیکی آن میباشد که به واسطهی این خاصیت این فلز در مقابل تنشهای برشی یا تنشهای کششی و پیچشی از مقاومت مناسبی برخوردار میباشد). با قرار دادن یک مقاومت متغیر در خط تغذیه dc می توان جریان تحریک قطبها را تغییر داد. به گزارش خودروتک ، گفته می شود خودرو نیز از جهاتی شبیه به بدن انسان است. واژهی آرمیچر را میتوان اینگونه توضیح داد که در ماشینهای جریان مستقیم قسمتی که انرژی پتانسیل الکتریکی را به انرژی جنبشی و حرکتی تبدیل می کند اصطلاحا آرمی چر گفته میشود که این انرژی جنبشی و حرکتی خود بوسیله و یا عبور یک جریان از سیم پیج موتور در یک میدان مغناطیسی حرکت چرخشی ایجاد مینماید. در واقع میتوان به شکل سادهتر اینطور بیان کرد که آرمیچر به آن بخشی از موتور الکتریکی گفته میشود که ولتاژ ورودی به آن اعمال میگردد.

نظرات (۲)

دوست عزیز سلام

 

برای کمتر از یک دقیقه وقتت رو به من بده و ادامه متن رو بخون

 

 

آیا می دونستی وب سایت لینک پین، بستری هست برای تولید محتوا یعنی چی؟ یعنی محلی برای انتشار مطالب کاربران، یعنی میتونی برای انتشار مطلب از www.linkpin.ir استفاده کنی

 

 

حالا چجوری میشه ازش استفاده کرد؟ برای استفاده از لینک پین ابتدا باید ثبت نام کنی، بعدش شروع کنی به افزودن مطلب D:

 

 

https://www.linkpin.ir
منتظر حضور گرمتون هستیم

 

 

با تشکر
لینک پین

 

۲۹ بهمن ۰۰ ، ۲۰:۵۰ آموزش سیم پیچی
Good day! I could have sworn I've been to this website
before but after reading through some of the post I realized it's
new to me. Anyways, I'm definitely delighted I found it and I'll be book-marking and checking back
often!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی