آموزش تعمیرات لوازم خانگی

در این بلاگ ما میخواهیم منابع و مقالات معتبر برای آموزش تعمیرات لوازم خانگی رو معرفی کنیم.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

در این بلاگ ما میخواهیم منابع و مقالات معتبر برای آموزش تعمیرات لوازم خانگی رو معرفی کنیم.

کلمات کلیدی

طرز روشن کردن آبگرمکن دیواری بوتان b3215

روشن کردن شمعک آبگرمکن دیواری بوتان

روشن کردن ابگرمکن

روشن کردن آبگرمکن دیواری بوتان b3315if

روشن کردن آبگرمکن دیواری بوتان b3315

روشن کردن آبگرمکن دیواری بوتان b3218i

روشن کردن آبگرمکن دیواری بوتان b3118

روشن کردن آبگرمکن دیواری بوتان b3112

روشن کردن آبگرمکن دیواری بوتان

روشن کردن آبگرمکن بوتان

کیفیت تلویزیون های اسنوا

کیفیت تلویزیون اسنوا

کیفیت تلوزیون اسنوا

پنل تلویزیون اسنوا ساخت کجاست

نظرات در مورد تلویزیون اسنوا

معایب تلویزیون اسنوا

مزایا و معایب تلویزیون اسنوا

قطعات تلویزیون اسنوا ساخت کجاست

تلویزیون اسنوا ساخت کجاست

بهترین تلویزیون 1400

نحوه روشن کردن پکیج بوتان مدل پارما

نحوه روشن کردن پکیج بوتان مدل ورونا

نحوه روشن کردن پکیج بوتان اپتیما

نحوه روشن کردن پکیج بوتان

طریقه روشن کردن پکیج

طرز روشن کردن پکیج بوتان

روشن کردن پکیج دیواری بوتان

روشن کردن پکیج بوتان در زمستان

روشن کردن پکیج بوتان

روش روشن کردن پکیج بوتان

دوشنبه, ۱ آذر ۱۴۰۰، ۰۱:۱۱ ب.ظ

روشن کردن آبگرمکن دیواری بوتان

روشن کردن آبگرمکن بوتان به چه صورت است؟ آبگرمکن یکی از نیازهای ضروری در هر خانه به حساب می آید، چرا که آب گرم خانه و یا محیط کار شما را برای شستشو و استحمام محیا می کند. بیشترین مصرف آب گرم در فصل پاییز و زمستان می باشد که هوا نسبت به سایر فصل های سال سرد است. به این ترتیب نمی توان در این فصول از سال را بدون آب گرم سپری کرد و باید برای این موضوع پیشاپیش اقدامات لازم را انجام داد. تهیه یک آبگرمکن مطمئن و کاربردی اولین اقدامی است که شما باید به آن توجه داشته باشید. در حال حاضر انواع و برندهای متعددی از آبگرمکن در بازار موجود است که آبگرمکن های دیواری به دلیل راحتی در کاربرد و اشغال فضای کمتر از سوی بسیاری از مردم مورد توجه قرار گرفته است.

 

در ایران بوتان یکی از بهترین برندهای سازنده آبگرمکن می باشد و شما می توانید انواع محصولات این شرکت را در بازار بررسی کنید. شما می توانید آبگرمکن دیواری بوتان را در بسیاری از خانه ها ببینید، چرا که نصب و راه اندازی آسان آن و همچنین کار با آن، باعث شده مردم از آن استقبال خوبی داشته باشند. شما پس از نصب و راه اندازی آن در منزل خود، می بایست نسبت به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارکرد آن اقدام کنید. چرا که رفع مشکلات آبگرمکن دیواری بوتان کار چندان سختی نیست و تنها کافی است شما اجزای آن را به خوبی بشناسید، آنگاه عیب یابی و رفع مشکل آن کار راحتی خواهد بود

اجزای آبگرمکن دیواری بوتان

آبگرمکن دیواری بوتان دارای اجزای بسیار ساده ای می باشد که در ادامه به آنها اشاره ای خواهیم داشت:

  • شمعک
  • فندک
  • ترموکوپل
  • مبدل حرارتی
  • رگولاتور آب
  • ورودی آب سرد
  • خروجی آب گرم
  • ورودی گاز
  • کلاهک
  • درجه و نشانگر آبگرمکن

مهمترین قسمت های یک آبگرمکن دیواری بوتان را می توان به طور کلی در اجزای فوق معرفی کرد. هر یک از آنها کار خود را باید به درستی انجام دهند تا آبگرمکن به درستی کار کند و آب گرم به قسمت های مختلف منزل شما برسد. به عنوان مثال کلاهک در قسمت بالای آبگرمکن دیواری بوتان قرار می گیرد و به تعدیل هوای داخل آبگرمکن کمک می کند، تخلیه گاز و گرما که می تواند به خودی خود منجر به انفجار یا آتش سوزی شود.

 

شمعک یکی از قسمت های مهم آبگرمکن است که سلامتی کارکرد آبگرمکن را نشان می دهد، به این ترتیب تا زمانی که شمعک روشن است، شما می توانید اطمینان حاصل کنید که آبگرمکن دیواری بوتان به درستی کار می کند. البته گاهی شمعک روشن است اما آبگرمکن آب را گرم نمی کند و این نشان می دهد، مشکل در قسمت دیگری از آبگرمکن رخ داده که باید بررسی و تعمیر شود.

 

فندک عضو مهم در آبگرمکن های دیواری است که در صورت خاموشی آبگرمکن می توانید به کمک آن شمعک را روشن کنید و آبگرمکن را برای گرم کردن آب راه اندازی کنید. ورودی گاز و آب سرد نیز برای ورود آب و گرم کردن آب به وسیله گرمای گاز است که در نهایت یک خروجی آب گرم نتیجه همکاری این دو ورودی می باشد. رگولاتور نیز یکی از قسمت های مهم آبگرمکن دیواری بوتان است که وظیفه مهمی را به عهده دارد و آن هم این است که می بایست جریان و فشار آب را تنظیم در حالت ثابتی نگه دارد.

روشن کردن آبگرمکن دیواری بوتان

حال  که در آموزش تعمیرات برد پکیج اجزای آبگرمکن دیواری بوتان را شناختید، می بایست روشن کردن آن را نیز فراگیرید، چرا که کار بسیار آسانی است و هر کسی می تواند آن را انجام دهد. تنها نیاز به کمی دقت و توجه دارد تا خطری شما را تهدید نکند. روشن کردن آبگرمکن دیواری بوتان متناسب با مدل آن ممکن است متفاوت باشد و این شرکت تا به امروز مدلهای متعددی از پکیج های دیواری روانه بازار کرده است. از جمله مدل های آبگرمکن دیواری بوتان می توان به B3112، B3215، B3315 و B3318 اشاره کرد. یک کار ثابت که در تمامی آبگرمکن های دیواری باید انجام داد و آن هم این است که می بایست اهرم یا درجه را که در مقابل شما و روی آبگرمکن دیواری بوتان قرار دارد نگه دارید و سپس فندک را فشار می دهید. فندک زدن موجب روشن شدن شمعک می شود. با استفاده از درجه یا اهرم خاموش و روشن کردن آبگرمکن، درجه را روی فندک قرار دهید و سپس آن را به سمت داخل فشار دهید. شما می بایست آن را با یک دست نگه دارید و با دست دیگر فندک را بزنید. مراحل روشن آبگرمکن دیواری بوتان به ترتیب زیر انجام می شود:

  • ورودی گاز و آب سرد را بررسی کنید.
  • از روشن بودن پمپ آب اطمینان حاصل کنید.
  • درجه تنظیم گاز را روی علامت فندک نگه دارید. این نگه داشتن باید 30 الی 60 ثانیه به سمت داخل ادامه داشته باشد.
  • فندک را بزنید و صبر کنید تا شمعک روشن شود. گاهی باید سه بار و شاید بیشتر فندک را بزنید تا شمعک روشن شود. در اینجا جرقه و ورودی گاز با یکدیگر ترکیب می شوند و موجب تشکیل آتش و روشن شدن شمعک می شود.
  • پس از روشن شدن شمعک دست خود را به صورت ثابت روی فندک به مدت 30 ثانیه نگه دارید و پس از آن به آرامی آن را رها کنید. با روشن شدن شمعک و ثابت ماندن شعله آبگرمکن می توانید آن را روی درجه متوسط و یا زیاد تنظیم کنید. بهتر است آن را روی متوسط قرار دهید.
  • آب گرم را باز کنید و گرم شدن آن را به کمک آبگرمکن دیواری بوتان بررسی کنید. با باز شدن آب گرم و روشن شدن پمپ آب، می بایست مجموعه مشعل روشن شود و آب بلافاصله گرم شود.

اگر تمامی مراحل روشن کردن آبگرمکن دیواری بوتان را به ترتیبی که گفته شد انجام دهید و آبگرمکن هیچ مشکلی نداشته باشید، می بایست روشن شود و آب گرم وارد شیر آب شود. اما اگر تمامی این مراحل را انجام دادید و آب گرم از آبگرمکن خارج نشد، آنگاه می توان گفت آبگرمکن دچار مشکل شده است.

 

روشن کردن آبگرمکن دیواری بوتان برای مدلهای مختلف

این روال یک دستورالعمل عمومی برای اکثر آبگرمکن های دیواری است. این در حالی است که برخی از آبگرمکن ها با توجه به مدلشان، تفاوت هایی نیز دارند. نکته مشترک میان همه آنها این است که شما می توانید به راحتی و تنها با روشن کردن شمعک  آبگرمکن دیواری بوتان به آب گرم دست یابید.

  • آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3112

ابتدا مخزن آب درون آبگرمکن دیواری را خالی کنید، چرا که اگر آب برای طولانی مدت در یک مکان بماند دیگر بهداشتی و تمیز نیست و باید دور ریخته شود. پیش از هر کاری تمامی نکات ذکر شده در بالا پیش از روشن کردن آبگرمکن را بررسی کنید و از سلامتی شمعک نیز اطمینان حاصل کنید. روشن کردن این مدل از آبگرمکن دیواری بوتان مانند سایر آبگرمکن ها می باشد و شما می توانید مراحلی که در بالا ذکر شد را انجام دهید تا آبگرمکن را روشن کنید.

 

  • آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3215i

آبگرمکن 3215 پیش از هر کاری نیاز به بررسی دودکش یا کلاهک دارد. سپس شمعک را بررسی کنید، در صورتی که مشکلی ندارد نسبت به روشن کردن آبگرمکن اقدام کنید. دکمه آن را فشار دهید تا صدای جرقه را بشنوید و فندک موجب روشن شدن شعله شمعک شود. با روشن شدن شمعک به مدت 30 ثانیه منتظر بمانید و سپس دکمه روشن کردن یا درجه را رها کنید. اگر زودتر از این بازه زمانی دست خود را بردارید، شعله شمعک خاموش خواهد شد.

 

  • آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3218i

آبگرمکن مدل 3218 یکی از مدلهایی است که اکثر اوقات در حالت خاموش و استراحت به سر می برد و روشن شدن آن تنها در صورتی است که شما به آن دستور روشن شدن بدهید. به این ترتیب آبگرمکن روشن شده و آب گرم مورد نیاز شما را تامین می کند. به این ترتیب شما مصرف گاز کمتری نسبت به سایر مدلهای آبگرمکن دیواری بوتان خواهید داشت، چرا که نیازی نیست شمعک برای طولانی مدت روشن بماند.

 

  • آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3315if

آبگرمکن دیواری بوتان 3315 یکی دیگر مدلهای دیواری بوتان می باشد که مشابه مدل 3215 می بایست ابتدا دودکش یا کلاهک آن را بررسی کنید. کلاهک را از نظر انسداد و یا نصب غلط بررسی کنید و در صورت مواجه شدن با هر یک از این موارد آنها را رفع کنید. انسداد دودکش امری خطرناک است و می تواند منجر به اشتعال، انفجار و آتش سوزی شود. با هر بار زدن فندک، چند ثانیه مکث کنید تا شمعک روشن شود. روی بدنه آبگرمکن یک اهرم استوانه ای شکل وجود دارد که رنگ آن سیاه است. با فشردن این اهرم گاز درون آبگرمکن جریان می یابد و در نهایت آبگرمکن روشن خواهد شد.

 

  • آبگرمکن دیواری بوتان مدل B3318if

در این مدل از آبگرمکن دیواری بوتان نیز مانند سایر مدلهای طراحی شده، ابتدا باید شمعک آبگرمکن روشن شود که روال مشابه روشن کردن دیگر آبگرمکن های دیواری بوتان است. تفاوت در عملکرد آبگرمکن است که در این مدل تا پر شدن محفظه آبگرمکن با گاز، چند ثانیه زمان خواهد برد. در این مدل از آبگرمکن دیواری بوتان روشن شدن آبگرمکن با استفاده از دکمه چیزی حدود یک دقیقه زمان می برد.

 

در صورت خرابی فندک هنگام روشن کردن آبگرمکن دیواری بوتان می توانید از دو روش برای روشن کردن آبگرمکن استفاده کنید. در شرایط اضطراری که فوراً نیاز به آب گرم دارید، می توانید آبگرمکن را به صورت دستی و استفاده از کبریت و یا فندک معمولی روشن کنید. تنها کافی است آن را به سمت شمعک ببرید، اهرم یا درجه را روی فندک قرار دهید و آن را فشار دهید و به مدت 30 ثانیه نگه دارید. در نهایت با فشردن فندک معمولی خود، به روشن شدن شمعک کمک کنید. استفاده از فندک گزینه مناسب تری است، چرا که از آسیب رسیدن به دست شما کمک می کند. در روش دوم شما می بایست فندک آبگرمکن را تعمیر و یا تعویض کنید.

نظرات (۳۲)

۰۷ آذر ۰۰ ، ۰۶:۴۹ فالوور رایگان اینستاگرام
برای کاربران پینت وب 1000 فالوور رایگان
به دلیل درخواست های بسیار کاربران پینت وب برای دریافت
فالوور رایگان تیم پینت وب تصمیم به راه
اندازی سرویسی برای دریافت 1000 عدد فالوور رایگان گرفت.


آیا فالوور های رایگان پینت وب معتبر هستند؟
بله تمامی 1000 عدد فالوور رایگان شما فالوور
های فعالی هستند که از سرور ها پینت وب ارسال
میشوند.

چگونه فالوور رایگان خود را دریافت کنیم؟
برای دریافت فالوور های رایگان خود به صفحه اصلی پینت وب مراجعه کنید و پس از نام نویسی در پینت وب
1000 فالوور رایگان خود را دریافت کنید.



شما چگونه فالوور های من را افزایش
می دهید؟
تمام فالوور ها از طریق تبلیغات و شگرد های حرفه ای جذب می شوند و شما پس از پایان کار از نتیجه بدست آمده شگفت زده خواهید شد.



آیا خدمات دیگری نیز انجام می دهید؟
بله شرکت ما تمامی خدمات مربوطه به شبکات اجتماعی را انجام
میدهد کافی است پس از ثبت سفارش خود کد پیگیری
را در قسمت پیگیری سفارش قرار دهید، ما با
شما تماس می گیریم و خدمت
مورد نظر شما را انجام میدهیم.

آیا دیگر نیاز به خرید فالوور هست؟
خیر شما با سرویس پینت وب دیگر نیازی
به خرید فالوور اینستاگرام ندارید و به راحتی
فالوور رایگان کسب کنید..

امکان بن شدن اکانتم وجود دارد؟
خیر ما امن ترین روش را برای شما کاربران گرامی انتخاب کردیم که امکان بین شدن اکانت شما غیر ممکن باشد.



مدت زمان انجام سفارش فالوور
رایگان چقدر است؟
سفارشات شما حداکثر ظرف 72 ساعت استارت می شوند.
Hi! Someone in my Myspace group shared this site with us so
I came to check it out. I'm definitely enjoying the information. I'm book-marking and will be tweeting this to my
followers! Outstanding blog and brilliant design and style.
My programmer is trying to persuade me to move to .net from PHP.

I have always disliked the idea because of the costs.
But he's tryiong none the less. I've been using WordPress on a number of websites for about a
year and am worried about switching to another platform.

I have heard excellent things about blogengine.net. Is there
a way I can transfer all my wordpress content into it?
Any kind of help would be greatly appreciated!
۱۹ آذر ۰۰ ، ۲۳:۰۱ CheapcPanelLicenses
What a data of un-ambiguity and preserveness of valuable knowledge concerning
unexpected emotions.
PAL ES is the official supplier of products on the territory of the Russian Federation
Easy installation and configuration from a mobile application
ABOUT OUR CONTROL AND ACCESS CONTROL SYSTEMS
Intelligent innovative systems based on wireless technologies
Ease of installation (small size, does not require deep knowledge and practical skills
for installation and adjustment)
Ease of use (all control via smartphone) https://2zi.ru/
I was suggested this web site by my cousin. I'm not sure whether this post is written by him as nobody else know
such detailed about my trouble. You're amazing! Thanks!
Currently it looks like Movable Type is the preferred blogging platform out there right now.

(from what I've read) Is that what you're using on your blog?
۱۰ دی ۰۰ ، ۱۶:۱۴ best 3d printing companies
Great site you have got here.. It's hard to find quality writing like
yours nowadays. I really appreciate people like you!
Take care!!
I'd like to thank you for the efforts you have put in penning this site.
I'm hoping to see the same high-grade content by you in the future as well.
In truth, your creative writing abilities has inspired me to get my own website now
Woah! I'm really digging the template/theme of this site.
It's simple, yet effective. A lot of times it's very difficult to get that "perfect balance" between superb usability and visual appeal.

I must say that you've done a excellent job with this. Additionally, the
blog loads extremely fast for me on Firefox. Outstanding Blog!
۲۸ دی ۰۰ ، ۱۵:۱۴ bombillin.com.es
Hi! Quick question that's completely off topic.
Do you know how to make your site mobile friendly?
My site looks weird when browsing from my iphone 4. I'm trying to find a theme or plugin that might
be able to correct this problem. If you have any recommendations, please share.
Thanks!
Woah! I'm really digging the template/theme of this site.

It's simple, yet effective. A lot of times it's challenging to get that "perfect balance"
between usability and appearance. I must say that you've done a great job with this.
In addition, the blog loads very fast for me on Chrome.
Exceptional Blog!
whoah this blog is excellent i like studying your articles.
Stay up the great work! You recognize, a lot of individuals are
hunting round for this info, you could help them greatly.
Hi, I think your website might be having browser compatibility issues.
When I look at your blog in Ie, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.
I just wanted to give you a quick heads up! Other then that, very
good blog!
Every weekend i used to go to see this website, as i wish for enjoyment, since this
this web site conations truly fastidious funny material too.
۱۱ فروردين ۰۱ ، ۱۸:۴۴ binary options comparison
My brother recommended I may like this blog. He was once totally right.

This put up actually made my day. You can not imagine simply how a lot time I had spent for this information! Thank you!
۲۷ فروردين ۰۱ ، ۱۱:۲۶ สมัครสล็อตxoเว็บตรง
สมัครSLOTXO เว็บสล็อต SLOTXOTH
สมัครสล็อตXO รับโบนัสฟรีที่ SLOTXOTH
SLOTXOTH
สมัครสล็อตxoเว็บตรง
۲۷ فروردين ۰۱ ، ۱۴:۱۱ info lengkap tentang slot gacor hari ini
Hello! I know this is kinda off topic but I was wondering if you knew where I
could find a captcha plugin for my comment form? I'm using the same blog platform as yours and I'm having trouble finding one?
Thanks a lot!
۱۲ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۳:۴۳ استخدام و کار در کرج
I want to to thank you for this very good read!!
I absolutely loved every little bit of it.
I have you book-marked to look at new things you post…
When someone writes an paragraph he/she retains the image of a user in his/her mind
that how a user can understand it. So that's why
this article is outstdanding. Thanks!
What's Happening i am new to this, I stumbled upon this
I've discovered It positively helpful and it has helped me
out loads. I am hoping to give a contribution & aid other customers like its helped
me. Good job.
۲۳ خرداد ۰۱ ، ۰۰:۱۹ academia de prisiones forvide
Hi there just wanted to give you a quick heads up and let you know a few of the images aren't loading properly.
I'm not sure why but I think its a linking issue.
I've tried it in two different browsers and both show
the same results.
This is a very good tip particularly to those fresh to the
blogosphere. Short but very precise info… Appreciate your sharing this one.

A must read post!
۱۹ تیر ۰۱ ، ۱۶:۲۲ نقش مبلمان اداری در طراحی فضاهای اداری
fantastic points altogether, you simply won a
new reader. What could you recommend in regards to your publish
that you made some days in the past? Any sure?
If you would like to get a good deal from this paragraph then you
have to apply such methods to your won blog.
۲۰ شهریور ۰۱ ، ۱۶:۳۹ สมัครสล็อตpg
สมัครสล็อตpg ทดลองเล่นได้แล้วที่นี่ PGTHAI.CLUB
สมัคร สล็อต pg เว็บตรง ไม่ผ่านเอเย่นต์
https://pgthai.club
สมัครสล็อตpg
Hello, I think your site might be having browser compatibility issues.

When I look at your website in Opera, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.
I just wanted to give you a quick heads up!
Other then that, terrific blog!
۰۳ دی ۰۱ ، ۱۳:۵۶ https://happyliving.ir
I do trust all of the ideas you've introduced on your post.
They are really convincing and can certainly work. Nonetheless, the posts are too quick for novices.
May you please lengthen them a little from next time?
Thank you for the post.
Hmm is anyone else having problems with the pictures on this blog loading?
I'm trying to figure out if its a problem on my end or if it's the blog.
Any suggestions would be greatly appreciated.
Spot on with this write-up, I truly think this site needs much more
attention. I'll probably be returning to read more, thanks for the advice!
Что делать, если украли гос номера с авто?
дубликаты номеров украины [avto-dublikat.ru]
- утром обратился, через 2 часа привез курьер домой.
۱۶ بهمن ۰۲ ، ۰۷:۴۷ https://back.nasarri.go.ug/?id=AKUN4D
Hello, i believe that i saw you visited my
website thus i got here to return the prefer?.I'm trying to find issues to improve
my website!I suppose its adequate to use
some of your ideas!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی